E24Market

Garantijos ir grąžinimas

Garantijos


1. Visos elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės yra naujos bei supakuotos gamintojo originaliame įpakavime. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Tai reiškia, jog per garantinį terminą sugedusi prekė ar įrenginys bus nemokamai suremontuotas arba pakeistas. Parduodamos prekės garantinio termino trukmė ir pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Prekei suteikiama garantija pradeda galioti nuo jo pardavimo pirkėjui dienos, kurią patvirtina sąskaita-faktūra.

2. Užsakytas prekes, Jūs gausite su originaliu gamintojo įpakavimu, kuris turi būti nepažeistas. Jei pristačius prekę Jūs pastebėjote, jog įpakavimas yra pažeistas, Jūs privalote apie tai parašyti Jums prekes pristačiusio kurjerio lydraštyje. Jei jokių pastabų lydraštyje neparašote, tai reiškia, jog prekė Jums buvo pristatyta su išoriškai nepažeista pakuote ir vėlesnės pretenzijos dėl pakuočių pažeidimų nepriimamos.

3. Prekei suteikiama garantija galioja su pirkimą įrodančia sąskaita-faktūra arba sąskaita-faktūra bei užpildytu garantiniu lapu, kurie pridedami prie Jūsų įsigytos prekės. Garantinį aptarnavimą atlieka įmonė, kuri nurodyta garantiniame lape, pateiktame kartu su įsigyta preke, joje taip pat nurodyti kontaktai, kuriais reikėtų keiptis prietaiso gedimo atveju. Garantiniame lape turi būti nurodyta pardavimo data, uždėtas parduotuvės antspaudas. Sugedus prekei, prie kurios negavote garantinio lapo, Jūs turite susiekti su www.e24market.lt nurodytais kontaktais.

4. Nemokamą aptarnavimą (dalys, darbas ir, jei reikia, pervežimas) atlieka įgaliotas garantinio aptarnavimo servisas vartotojo namuose arba savo įmonėje, klientų aptarnavimo organizacijos nuožiūra. Smulkius prietaisus- mikserius, blenderius, maišytuvus, virtuvės reikmenis, dulkių siurblius, elektroninkos prekes, televizorius mikrobangines krosneles ir pan. į taisyklą pristato pats pirkėjas. Bet kokios pretenzijos dėl prietaiso kokybės nagrinėjamos tik įgaliotai klientų aptarnavimo organizacijai jį patikrinus.

5. Nemokamas aptarnavimas galioja tik tiems elektros prietaisams, kurie eksploatuojami vartotojo namų ūkyje, tenkinant vartotojo ir jo šeimos narių poreikius ir laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų. Nemokamas aptarnavimas negalioja, jei buitinis elektros prietaisas buvo naudojamas profesionaliais tikslais - pvz. kavinėse, ar kitose viešose įstaigose ir t.t.

6. Nemokamas aptarnavimas netaikomas buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:

a) transportavimo metu;

b) neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;

c) dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;

d) dėl pašalinių objektų sukeltų pažeidimų ar trumpų sujungimų;

e) dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;

f) dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;

e) taip pat dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams,maišeliams, filtrams, šepečiams, dalims iš stiklo, keramikos, dalims kurių padėtis keičiama rankiniu būdu naudojant įsigytą prekę;

f) Prekėms sugedusioms dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje bei jei prekė yra sąmoningai sugadinta, atsitikus nelaimingam atsitikimui, netinkamai naudojama arba naudojama ne pagal instrukciją, nukentėjusi nuo trečiųjų asmenų, esant bet kuriems pakeitimams ar remontuota be Pardavėjo sutikimo.

7. Vartotojas privalo pranešti pardavėjui apie pastebėtus prietaisų gedimus. Jis privalo žinoti turimo prietaiso gamyklinį Nr., modelį, įsigijimo datą ir vietą.

8. Nemokamas aptarnavimas ir pervežimas atliekamas tik tame mieste, kur yra serviso tarnyba.

9. Už klaidingą aptarnaujančio serviso darbuotojo iškvietimą yra mokama papildomai.

10. Nemokamas aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.

Prekių gražinimas


1. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Grąžinant būtina pridėti originalią sąskaitą faktūrą, kurią gaunate su preke, užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą.

2. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

3. Apie numatomą prekės grąžinimą pirkėjas privalo informuoti pardavėją elektroniniu paštu uzsakymai@e24market.lt dieną prieš prekės grąžinimą. Grąžinant įsigytą prekę, už jos sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas nepriima grąžinamo daikto.

4. Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo naudojamos ir/arba buvo sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

5. Tuo atveju, kai prekė grąžinama, remiantis 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR Ūkio ministro įsakyme Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“ numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus.
Kategorijos